El Senado de la Luna Negra, aka El Senado, es un blog que pretende acercar a los lectores...
Contacto: mtgsenado@gmail.com

Encuentra todo lo que buscas dentro de El Senado



La Turoría .............. Nacionales
¡EL SENADO SE HA MUDADO!

AHORA ESTAMOS EN www.mtgsenado.com

martes, 7 de julio de 2009

Acuerdo entre Tripijoc Girona y El Senado / Torneo Presentación M10

Desde esta semana, Tripijoc Girona y El Senado de la Luna Negra trabajarán juntos. El objetivo del acuerdo es que El Senado se encargue de la organización y desarrollo de los torneos de Magic que se celebren en el Tripijoc. Para ello, yo mismo (Jordi Caton aka Shaktakakala) represntaré a El Senado para esta interesante e ilusionante tarea.
Con esta asociación, confiamos en que los máximos beneficiados seáis los jugadores de Magic que deseéis asisitir a nuestros torneos. La idea principal es potenciar al máximo el Magic en la zona, mediante la celebración de gran variedad de torneos y el ofrecimiento de premios atractivos y acordes con los torneos. Además, todos los torneos disputados puntuarán para la DCI.

Así, el cartel contará con los siguientes torneos:

- Presentaciones y Launch Party de todas las nuevas ediciones (1 vez cada 3 meses)
- Booster Draft o Friday Night Magic (1 vez al mes)
- LLES3 (3ª Liga Legacy de El Senado) (1 vez al mes) (Inevitablemente, el cercano cierre/traspaso del Ocio Joker de Sabadell y el acuerdo con Tripijoc Girona obliga a trasladar la LLES a Girona)
- Torneos T2 Standard y Extended (1 vez al mes o cada 2 meses)

Las fechas serán anunciadas con antelación en el Calendario que podéis encontrar en el blog, así como en un post de anuncio del correspondiente torneo.

Presentación M10

Y ya para ponernos en funcionamiento, aunque venga un poco justo (solo esta vez), os informamos de que este próximo sábado 11 de Julio El Senado organiza el torneo de presentación de M10 en el Tripijoc Girona. Aquí tenéis la información del evento:

- Lugar: Tripijoc Girona, C/Sèquia nº 21, Telf.: 972 21 31 01
- Fecha: sábado 11 de Julio
- Hora: 9,30h (estar allí un poco antes)
- Inscripción: 21€
- Participación limitada a 36 jugadores
- Material: 6 sobres de M10 + Carta Promocional + Premios en sobres para el top (en caso de llenar las 36 plazas, ¡habrá 72 sobres! a repartir para el top8)

Os animamos a que paséis por la tienda durante la semana para hacer la inscripción y así aseguraros la plaza, pues para esta vez están limitadas a 36.

Además, está previsto hacer un booster draft de Alara (1 sobre de cada edición) de 8 personas el mismo sábado por la tarde, para aquellos que estéis interesados. Os daremos información sobre la hora de éste el mismo sábado, pues se intentará hacer cuando termine la presentación, o almenos, esperar al máximo para que cualquier jugador de la presentación pueda participar. La inscripción al booster draft será de 16€, destinándose 7 sobres de premio a los 2 primeros y una carta promocional para los 8 participantes.

Una vez más, confiamos en que os agraden las iniciativas y podáis disfrutar de ellas.
¡Muchas gracias y un saludo!

Shaktakala

Extra credits:

Os dejamos con la carta promocional de la presentación de M10 que entregaremos a los participantes este próximo sábado:

23 comentarios:

Jordi Magic Lleida dijo...

Grandíssima notícia!! Cal remarcar qe el Tripijoc feia dies que oferia a que portessiu els seus tornejos, i el fet que en Shak els piloti dóna moltes garanties. Gràcies als 2 per aquest acord!

Barrios dijo...

Llavors, JMLL, vindrás a la PRE de M10? Jo almenys sí!

I després Booster! Que necessito testing, que els Nats son 3 Boosters de 3 rondes cadascun y 3 rondes de T2!

Jordi Magic Lleida dijo...

Dissabte baixo al Tripi, ja li he confirmat a en Shak l'assistència (i suposo que m'ha inscrit).

I es clar, jo estic més que disposat a fer un Draft! La meva pregunta és: Als Nats, el draft és ALA-CON-REB o bé M10-M10-M10? Ho dic per a què practiquis el que et toca (tot i que no podrem practicar 3xM10 fins la setmana següent, mínim).

David Pérez dijo...

Una noticia genial!! m'alegro molt que hagueu arribat a un acord i potencieu el magic a Girona, a la LLES hi participare segurament si son disabtes o diumenges (divendres els tinc molt liats :(), a algun FNM m'agradaria asistir si conseguis un divendres lliure i T2/estended ho tinc molt verd de moment :P. A la presentacio de M10 faig tard, el mateix dissabte estic inscrit a un altre torneig pero es bo saber-ho! A veure si puc escaparme pel draft. Sobre el tema de presentacions, no se a quin acord haureu arribat o com voleu manegar-ho, pero una opcio per futurs tornejos seria fer-ho diumenge o una setmana abans/despres que zeppelin, evitant dividir a la gent i aconseguint mes asistencia de public (alguns malalts com jo segur que anem a les dues!). Es una idea.
En fi, deixo el rollo, ens veiem dissabte (almenys passare a ultima hora a fer una ullada, saludar i si hi soc a temps fer el draft :))

Shaktakala dijo...

Si si, tant Barrios com Dani esteu ja inscrits ;).

Merci David per la teva predisposició, confío en que t'agradin els tornejos que farem, especialment la LLES, on el fet de ser una lliga dona molta emoció i uns bons premis a la final.

En quant a lo de coincidir amb el Zeppelin jo també estic d'acord en fer-ho en dies diferents, però en aquest cas ens han donat tant la presentació com en un principi la Launc Party, lo que vol dir els dos cap de setmana. En quan a fer-ho diumenge no hi tinc cap problema, (de fet se'n faran molts en diumenge) exceptuant aquest que ja tenia un compromís de feia temps i no el podia canviar. Així, per aquesta vegada coincidirem amb el Zeppelin, però confio en que no passi gaire sovint :).

Si et quedes fora de la presentació aviat, vina al Tripi a fer el booster, que quan tinguem les 8 persones disponibles ens hi posarem!;)

Apa, merci a tots!

David Pérez dijo...

Ens veiem al tripi dissabte doncs! Per cert, un tema que abans se m'ha oblidat, si necessites qualsevol tipus d'ajut a nivell organitzatiu no dubtis en demanar-ho!!

Barrios dijo...

Els Nats els boosters són Ala-Con-Reb!

Jejejeje

Aniol Bosch dijo...

Ei, jo també celebro aquesta notícia! Em pensava que el tema tornejos tornava a decaure... però veig que estava equivocat!
Val a dir que porto una temporada molt "out" i el dissabte tampoc vindré. Però si la LLES ve cap aquí segurament em deixaré veure més sobint x)

Kebote dijo...

Enhorabona per la iniciativa, espero que tingui bona acollida entre la comunitat. Ja us faré publicitat per la zona, que per aquí està empastifat de jugadors de legacy xD

Shaktakala dijo...

Espero veure't per aquí doncs Aniol! I moltes gràcies Kebote per la teva ajuda!

El primer torneig de la LLES3 ja té cap de setmana, serà el 25 o 26 de juliol. En un principi serà el dissabte 25, però abans de diumenge quedarà confirmat definitivament.

Les bases de la nova lliga (LLES3) seran molt similars a les de la LLES2, tot i que hi haurà alguns canvis. Ben aviat, a poder ser abans d'acabar la setmana també, publicaré les bases de la LLES3 així com tota la informació que hi escaigui.

P.D.: Jordi MLL!! Ja hem fet el booster draft amb ull per a que serveixi de pràctica per al nacional, que comprendran sobres del bloc d'Alara ;)

Quim dijo...

Joder...
Que facil que es pels de girona, pero... què hi ha dels de l'Ocio??? L'única "frikitenda" descent on poguer jugar a magic a SBD i va i es traspassa!!! I per colmo no tinc cotxe T_T!!!!!!!!!!

Aviam si algú em porta i puc venir a jugar la LLES 3 a Girona, pero ho veig xungo...

Shaktakala dijo...

XD, ja em sap greu Quim, per a la gent de Sabadell no tinc més que paraules d'agraïment per tot lo que hem passat junts aquest temps. En quan a que pogueu venir per descomptat aque a mi m'encantaria, i la LLES3 tansols es celebra una vegada al mes, per lo que ben organitzats us hi podrieu acostar :).

I merci David per l'oferiment d'ajud, es tindrà en compte!;)

Yorak dijo...

Me estat mirant el trajecte en tren i no es tan doloros , mentre hi hagi alguna anima caritativa kem bingui a buscar a l'estacio jo mapunto ! que girona esta mooolt lluny !! XD

Shaktakala dijo...

No hi ha cap problema en passar-te a buscar per l'estació Yorak! Tu simplement digues l'hora que arribes i t'anem a buscar! (això si, un tren que arribi mitja horeta abans de començar XD, per a que dongui temps a arribar al torneig!!!XDD)

Barrios dijo...

Per aixó no hi ha problema Yorak, ja que a en Shak i a mí ens enganxa de camí al tripi!

Per cert, quants vindreu aquest dissabte a la Pre de M10?

Jo ja estic apuntat!

Jordi Magic Lleida dijo...

Jo vinc. I m'imagino que estic apuntat (doncs en Dani i en Barrios són el mateix, no Shak?)

I millor que el draft serveixi per a què en Barrios (Dani, jeje) practiqui, doncs sembla que serà el punt més fort. (home, 6 de 9 rondes....).

Shaktakala dijo...

Juasjuasjuas...

Tota la raó Jordi XD, aquí m'he despistat. Sí, volia dir Dani i Jordi apuntats! ;)

Yorak dijo...

Dons en principi a falta dinformacio jo vindre segur ja pots anar apuntantme , dema intentare liar a els membres del ocio a bere si algun s'anima a venir , per lo ke me fixat hi ha un tren de puta mare kem deixa a girona a les 9 i 10 , no es mitja horeta pero en 20 minuts sarriba?

Jordi Magic Lleida dijo...

En 20 minuts s'arriba. He fet el trajecte moltes vegades de l'estació a Tripi (zona, no botiga) i en 8-10 minuts hi ets a un pas accelerat, 12-15 a un pas normal. És pot fer.

I si arriba tard, un Sprint al matí tonifica els músculs i desperta el cervell, jejeje.

Shaktakala dijo...

Perfecte Yorak!

Cap problema, en 20 minuts hi ha de sobres! Doncs a les 9,10h tarem allà per anar-te a buscar a tu i a qui vingui amb tu! A veure si s'anima algun mes!:)

Barrios dijo...

JMLL, no són 6 de 9, sino 9 rondes de draft de 12!

Jordi Magic Lleida dijo...

Doncs encara millor m'ho poses, Barrios. Necessites practicar i molt!!

Kebote dijo...

segurament està equivocat la info de wizards i siguin 6 rondes de draft i 6 rondes de standard, com s'ha fet sempre.

PD: prova a draftejar 5 colors amb fixers i ja em diràs ;)