El Senado de la Luna Negra, aka El Senado, es un blog que pretende acercar a los lectores...
Contacto: mtgsenado@gmail.com

Encuentra todo lo que buscas dentro de El Senado



La Turoría .............. Nacionales
¡EL SENADO SE HA MUDADO!

AHORA ESTAMOS EN www.mtgsenado.com

martes, 25 de agosto de 2009

3er Torneo LLES3


Ya tenemos a la vuelta de la esquina el tercer torneo de nuestra LLES3, tras el cual ya solo nos quedarán dos torneos para clasificarnos para la gran final! ;). Aquí os dejo con la información de este evento que celebraremos el sábado de la semana que viene:

- Lugar: TripiJoc Girona, C/Sèquia 21 - Telf.: 972 21 31 01
- Fecha y hora: Sábado 5 de septiembre - 9,30h
- Inscripción: 10€
- Premios: Sobres a elegir entre las ediciones disponibles para los integrantes del top
- Ranqueado DCI
- Plazas limitadas: 40

Os dejo con las bases de la LLES3 y la lista de prohibidas de Legacy para vuestra información. También podéis consultar las estadísticas para prepararos el mazo y la clasificación para ver por donde váis ;).

Aprovechamos para recordar que la entrega de la lista del mazo (deck list) es obligatoria, por lo que no se aceptará ninguna inscripción sin ella. Tampoco se admitirán listas en las que no se entiendan los nombres de las cartas, pues dificultaría la obtención de datos para las estadísticas o para publicar las listas en Deck Check en caso de top.

Podéis hacer las preinscripciones en los comentarios de este post, dejando vuestro nombre y apellido. En esta ocasión, y ante la posibilidad de que aumente la participación respecto el torneo pasado, hemos optado por limitar las plazas a 40 personas como medida de precaución. No querriamos que alguien se quedara sin silla para jugar con el dolor de espalda que eso conlleva... No creemos que se alcance la cifra de 40 jugadores, pero de ser así, daríamos preferencia a los preinscritos, quienes obviamente perderían esta preferencia en caso de llegar tarde a la inscripción del sábado.

Gracias a todos,

Shaktakala

38 comentarios:

Kebote dijo...

vaja, coincideix amb el torneig de festa major de Breda, aquesta vegada no podré venir :/

Shaktakala dijo...

Vaja, no sabia que hi havia torneig de festa major :O.

Passeu-vos-ho bé doncs!i que tinguis molta sort Kebote, a veure si guanyes!;)

Barrios dijo...

Ostres, doncs no hi ha res a MagicBreda posat...

Jo m'apunto Shak!

Daniel Eduard Barrios Teixidor; 1203976516

PD: Per cert, heu posat el T2 després de Zendikar per treure les Faeries del mig eh... ¬¬ xD

wehehe dijo...

Boooones, jo m'hi apunto també !

Marc Martín Vallmajó, i el DCI el tinc al pis de baix i ara fa mandra baixar i tornar a pujar escales xD

Salut !

Jordi Magic Lleida dijo...

Jo m'apunto. Estic segur que ja tens les meves dades, Shak!! :P

Leonhart040 dijo...

Aquesta vegada no vindré :S Concert a Barna el dia anterior i festa tota la nit...va a ser que no xD Ens veiem per la presentació de Zendikar!

LoKu dijo...

Compteu amb mi aquest torneig tambe! David Pérez #4213757514

Quim dijo...

Bones a tots,
només per saber-ho:
hi anirà algú de SBD al 3r de la LLES?
Si és així, com hi anireu?
És que no sé si apuntar-me o no...

Ja em direu el què.

xuanxu dijo...

amb en Benja segurament tambe vinguem a tapar cartrons, viam si enganyem a algu mes de figueres

Saluten!

Shaktakala dijo...

De Figueres sortim en JMLL i jo mateix :), a mes d'uns quants altres! Figueres powa!XD

wehehe dijo...

Coi. Jo, en Loku, i en Leonheart també xD (PD: Fer notar que el líder i colíder de la lliga després de dos campionats som figuerencs :D)

Barrios dijo...

Shak a Figueres?

Ets un trotamóns!

Victor Manuel dijo...

Jaus.

Apuntadme a mi y a mis colegas:

Víctor M. Martínez - 48103714

Daniel Expósito Duran - ?????

Sebastian Vicencio Mora - ?????

Shaktakala dijo...

Apuntados estáis todos!;)

¡Bienvenido Víctor!

Trasga dijo...

jo no se si aniré, ho intentaré i la veritat que em faria ilusió continuar la lles3... aixó si Shak, assabenta't del que portaré per posar-te side, perquè saps que ens tocarà de primeres XDXDXD

en tot cas m'apuntaria allà o si ho sapiguès abans pos abans!

Shaktakala dijo...

Tant de bó poguéssiu venir Trasga!:)

Ja em diràs què jugues doncs XD, per si t'haig de deixar alguna carta ;).

Jordi Magic Lleida dijo...

Si ja, amb l'excusa de deixar cartes t'enteres del metagame! :D Trasga, aquest cop també ens tornará a tocar, jeje.

Aniol Bosch dijo...

Quins horaris es van seguir als dos últims torneigs de la LLES? A Quina hora s'acabava el torneig abans del top8? Per variar em coincideix tot al mateix dia... >.<

Shaktakala dijo...

Doncs mira Aniol, de 9,30h a 10h fem inscripcions, de 10h a 14h-15h fem les 5 rondes i parem per dinar. El top8 sol començar a les 16h-16,30h.

Així que abans del top 8 el torneig "acaba" entre les 14h i les 15h.

Jordi Magic Lleida dijo...

Que siguin les 14 o les 15 depèn de si en Yorak juga "ràpid" o en JMLL (jo mateix) es dedica a empatar les partides que juga, anant a torns en 2 rondes consecutives...

Shaktakala dijo...

Juasjuasjuas...
[no comments]

wehehe dijo...

I després estem els pringats com jo. Que el torneig se'ns acaba a les 14-15 fem top o no U_u

Aniol Bosch dijo...

Doncs m'inscric! Ara només faltaria que passes al top 8 i a la tarda no pogués! x)

Aniol Bosch Dorca - 82866696

Shaktakala dijo...

Jeje, a en Marc de moment li passa sempre...

Inscrit estàs doncs Aniol!

Jordi Magic Lleida dijo...

@Marc: no et queixis tant que vas primer de la lliga! Imaginat si et poguessis quedar, t'hauriem de fer el "pasillo d'honor" als 2 últims tornejos!! Quina humiliació! :D

wehehe dijo...

Jajajajja, Jordi, tranquil tranquil... que ara comença la debacle, ja m'ho veig venir. Al final no entraré a l'últim campionat (pel que, en cas de classificar-me, espero que a la feina em siguin comprensius i em permetin agafar festa) per 2 o 3 punts. Ja ho estic veient ... xD

Trasga dijo...

uff que apretadeta que està la classificació!!

entro raspadito raspadito!! jaja, si arribo a saber que podia continuar la lliga sencera, asseguro a en JMLL que no li hauria regalat aquells puntets jajaja, bueno considerat-ho un regalet pel torneig que no vas venir ajajjaa ;)

PD: Shak! una carta que necesitaré segur a 2 còpies són engineered i 3 stifle!!! (si en tens regalao)

Shaktakala dijo...

Juasjuasjuas...
Doncs els EE cap problema Trasga, me'n queden dos disponibles per deixar-te, compta amb ells. Lo dels Stifle ja és mes complicat... Només em queden lliures 3 Trickbind...:(.

A veure si algú altre te'ls pot deixar!

Barrios dijo...

Jop mesmo trasga!

Jo t'els deixo!

Alguna alma caritativa té Lightnings, Fire/Ice, Volcanics per prestar?? xD

Si no es així, amb un parell de tundras en tinc prou... xD

Trasga dijo...

barrioooosss canadian caca!! XD

i merci, així doncs ja tinc deck pensat XD

Barrios dijo...

Jajajaja

Millor será trobar tropicals, en falten 2 y 2 tundras... :D

Trasga dijo...

in emergency case, una pseudodual (ravnica) et pot treure les castanyes del foc XD jo les tropi no te les puc deixar i no tinc tundres així que sorry

Trezeh dijo...

Me apunto! Soy Desyreé López y mi DCI es 1203 495 382

Jain dijo...

Y yo! Me llamo Jaime Armada y el número de DCI es 38196854

Shaktakala dijo...

¡Apuntados estáis! ;)

Navikito dijo...

contar conmigo ;) Ivan Mata 48103938

Lluis elfingrandom dijo...

Es mi turno!
Lluís Salas 69354244

Espero que siguem molts, estaria be arribar al tope de 40.

PD: Shak, vull corrupció en extrem en aquet torneig. Que x algu ets l'organitzador home! xD

Quim dijo...

Apunteu-me si és que encara queda temps!!

Quim Ripoll Miralda: 8213-723-595 o bé: QN14W92Z8G

És que no sè com va això del DCI.