El Senado de la Luna Negra, aka El Senado, es un blog que pretende acercar a los lectores...
Contacto: mtgsenado@gmail.com

Encuentra todo lo que buscas dentro de El Senado



La Turoría .............. Nacionales
¡EL SENADO SE HA MUDADO!

AHORA ESTAMOS EN www.mtgsenado.com

domingo, 2 de agosto de 2009

2ndo Torneo LLES3


Poco tiempo después del primer torneo nos cae ya el segundo. Ruego que nos disculpéis la proximidad entre ambos, pero nuestra intención es celebrar los torneos de la LLES3 el primer fin de semana de cada mes para no coincidir con otras competiciones como la LCL (Liga Catalana Legacy) o la LCV (Liga Catalana Vintage). El primero fue una excepción por exigencias del calendario, pero a partir de ahora podréis tener aproximadamente un mes entre un torneo y otro de la LLES3. Y sin mas rollos XD, os ddejo con la información de este segundo torneo:

- Lugar: TripiJoc Girona, C/Sèquia 21 - Telf.: 972 21 31 01
- Fecha y hora: Sábado 8 de agosto - 9,30h
- Inscripción: 10€
- Premios: Sobres a elegir entre las ediciones disponibles para los integrantes del top
- Ranqueado DCI
- Plazas limitadas: 40

Os dejo con las bases de la LLES3 y la lista de prohibidas de Legacy para vuestra información. También podéis consultar las estadísticas para prepararos el mazo y la clasificación para ver por donde váis ;).

Aprovechamos para recordar que la entrega de la lista del mazo (deck list) es obligatoria, por lo que no se aceptará ninguna inscripción sin ella. Tampoco se admitirán listas en las que no se entiendan los nombres de las cartas, pues dificultaría la obtención de datos para las estadísticas o para publicar las listas en Deck Check en caso de top.

Podéis hacer las preinscripciones en los comentarios de este post, dejando vuestro nombre y apellido. En esta ocasión, y ante la posibilidad de que aumente la participación respecto el torneo pasado, hemos optado por limitar las plazas a 40 personas como medida de precaución. No querriamos que alguien se quedara sin silla para jugar con el dolor de espalda que eso conlleva... No creemos que se alcance la cifra de 40 jugadores, pero de ser así, daríamos preferencia a los preinscritos, quienes obviamente perderían esta preferencia en caso de llegar tarde a la inscripción del sábado.

Gracias a todos,

Shaktakala

37 comentarios:

wehehe dijo...

Cuenta con mi mazo *aixecant la caixa de la baralla en pla Légolas al Senyor dels anells*

Barrios dijo...

Here I come!

Jo vinc!

Dani Barrios bla bla bla, ja saps!

Per cet, hem de quedar per raptarte cartes!

Kebote dijo...

Estaria bé especificar els premis (x sobres per persona inscrita, x sobres fixos, etc), sempre és una cosa a tenir en compte ;)

gurnilogan dijo...

Apunto a uns quants
Ivan Mata
Mª Neus Abella
Jaume Bonet
Josep Subils

Leonhart040 dijo...

Xavier Descamps Ramirez
Apunt i ansiós per tornar a jugar!

Shaktakala dijo...

Tens raó Kebote, sempre va bé saber-ho ;).

Doncs per exemple al primer torneig vam ser 29 i tot i que la DCI ens va deixar que fos ranquejat no ens va enviar el suport de premis. En aquella ocasió van sortir 42 sobres per al top8 repartits així:

1º- 12
2º- 10
3º- 6
4º- 4
5º- 3
6º- 3
7º- 2
8º- 2

Per a aquest segon estem esperant a que ens donin suport de premis, que obviament faria pujar considerablement els sobres. De ser així, amb 29 participants els premis serien 60 sobres:

1º- 14
2º- 12
3º- 9
4º- 7
5º- 5
6º- 5
7º- 4
8º- 4

El ratio que surt amb premis suportats fins a 35 jugadors es de 1,45 x nº de jugadors + 18. I per 36 o mes jugadors 1,45 x nº de jugadors + 36. Per tant, per posar un exemple a l'alça, amb 40 jugadors surten 94 sobres de premi, repartits així:

1º- 20
2º- 18
3º- 14
4º- 12
5º- 8
6º- 8
7º- 7
8º- 7

Així doncs, confiem en que ja per aquest proper torneig ens donin suport de premis i l'assistència sigui alta :). En quan sàpiga que ens donen suport de premis ho comunicaré.

wehehe dijo...

Per si les mosques... que jo he donat per fet que amb el nick ja es veia. Per la meva inscripció:
Marc Martín Vallmajó

Jordi Magic Lleida dijo...

Permet-me algunes correcions, Shak:

En el torneig anterior, els premis de 5è i 6è van ser iguals a 7è i 8è, com crec que hauria de ser sempre.

Opino que, si sobren sobres i no hi ha prou diferència entre 4 i 5è, treure un sobre de cada (5 i 6) per donar-los als 4 primers és una bona solució. Si la diferencia ja es gran, sempre es pot treure algun del Top4 per posar-los a 7 i 8. Trobo que sempre haurien de ser iguals els del 5-8, doncs no juguen entre ells i no és just que depenguin de qui guanya el torneig.

Caldria que quedés clar que serà així. De tota manera, la idea de repartició que has exposat, com a aproximada que has exposat ja m'agrada.

Shaktakala dijo...

Correcte Jordi, al final vam quedar així. Del 5è al 8è amb mateixos premis. Merci per la correcció.
De cara als propers em sembla bé seguir la mateixa dinàmica, i així com dius, serà mes just.

Lluis elfingrandom dijo...

Lluís Salas

Per fi he perdut la mandra i me fet senador xD

Barrios aveure si em fas un truc, que necesito urgentment fer trapis pl torneig

Kebote dijo...

segons va postejar l'Omar Diez (judge habitual a la zona de Bcn) al foro de "la Maquina del temps" Devir va deixar de donar suport de premis desde fa temps, no sé si heu parlat amb ells directament o heu tret la info d'alguna pàgina obsoleta però tingueu-ho en compte!, a més abans ells sempre et feien posar els sobres de suport per adelantat i després te'ls enviaven quan els hi donava la gana (experiència viscuda en primera persona a la tenda que teniem a Blanes).

Sobre la quantitat de sobres de premi desconec les despeses del campionat, però al no haver de pagar un judge i sent el cost d'inscripció de 10 euros trobo que 42 sobres totals per 290 euros d'inscripció és un premi força fluix -sense ànim de crear polèmica i donant la meva sincera opinió ;)-

Shaktakala dijo...

El tema suport de premis en Ruben del Tripijoc em va dir que li havien de confirmar, poder li diuen que no en donen de suport :S. Ja ho acabarem de confirmar.
En quant a les despeses del torneig hem de tenir en compte que al fer-ho en una botiga (que no és meva obviament XD) es volen aprofitar econòmicament. El meu objectiu principal és assentar una lliga a Girona amb uns premis a la final interessants (hi destino part de les inscripcions) i crear un ambient regular de jugadors, la qual cosa fagi que sigui mes fàcil posteriorment organitzar la pròpia lliga o altres tornejos poder en un altre local "no botiga" en el qual no hi haguessin despeses.

Estic d'acord en que els premis del torneig són fluixos, però no m'està siguent fàcil negociar-los. De fet, ja estic intentant apretar mes en quant als premis! A veure si va bé i puc oferir més sobres ;).

Merci per les crítiques Kebote, sempre són benvingudes!

Kebote dijo...

Com a viejuno que sóc recordo quan el magic va començar a Girona allà al 1994, per aquell temps la llibreria Sant Jordi va organitzar durant uns anys una lliga regular a través del Club de Rol el Sàtir (desconec si encara existeix); els tornejos es feien al Centre Civic de Sant Narcís on disposaven d'un espai per jugar increible (fins i tot recordo haver utilitzat les dos plantes degut a la gent que erem), evidentment era cedit i fins i tot divendres, dissabtes i diumenges podies trobar-hi gent jugant, potser seria interessant informar-se si s'hi podria tornar i com està el tema del Sàtir (d'aixo els de girona city segur que en sabeu mes que jo). Sino potser seria interessant formar un club/associació per poder demanar local a l'ajuntament i perquè no subvencions pels campionats, a Breda ho vam fer així i ens va força bé tot i que a Girona pel tamany de la ciutat i nombre d'associacions suposo deu ser més difícil. Bé si us puc ajudar en alguna cosa al respecte feu-m´ho saber i encantat us ajudaré.

Per cert apunteu-me ;)

Joan Castaño "Kebote"
DCI: 40280372

Shaktakala dijo...

Perfecte, apuntat estàs!

Ja aprofitarem la jornada del dissabte per parlar del tema ;), a veure si trobem una bona fórmula de cara al fútur!

Ivan Mata dijo...

Bueno vist lo vist, m'ofereixo també com a ajuda per a qualsevol cosa, també vaig portar una botiga a l'Arboç on vam organtizar tornejos de lliga catalana de vintage i demes. ja ens han apuntat per aqui dalt :) ens veiem dissabte si necessiteu re a disposar tb ;)

SkyZo dijo...

Fa temps que segueixo els comentaris sobre la LLES i em sembla tornar a veure indicis de desconfiança i criticisme.
Per a començar, Shaktakala va començar en una petita botiga de barri a Sabadell a fer tornejos. Ningú es queixava mai de res fins que fa poc vam poder comprovar com la gent començava a fer comentaris del tipus "es podria fer això" o "això altra es podria fer d'altra manera".

Sense ànims d'encendre a ningú, parlar es molt fàcil. Donar la cara i organitzar-ho tot, no tant.
Per la meva part, prefereixo veure-ho tot des de l'óptica de jugador:

"Ok! 10 euros per jugar un torneig ja em semblen forces donat el premi en sobres. Tot i aixi, hi vaig, i hi jugo. Si no ho acceptès m'en aniria a un altra lloc."

Vull dir, les coses ja estan organitzades d'una manera i ens hem d'amoldar a elles. Podem questionar més o menys, pero també en Shak podria passar de fer tornejos. Qui ho faria aleshores?

Parlo com a ex-jugador de la LLES: teniu sort de poder jugar regularment en un torneig com aquest. Jo sóc de Sabadell i rarament hi podré pujar. I si voleu el meu humil consell, cuideu la LLES. Aporteu el vostre granet de sorra, pero accepteu-la també tal i com és.

Quim dijo...

Si i la veritat és que és una p**ada pels de SBD haber d'anar a Girona per jugar la LLES, cosa que jo podria fer ara cada dissabte a l'ocio, vull dir que vosaltres teniu molta sort de ser tanta gent, jo no la canviaria gaire ja que ja està bé com està ara i tampoc es tracta de aconseguir la perfecció...

Sense ànim d'ofendre, simplement és el que JO faria.

P.D: Tant de bo hi pogués anar... Algú té idea de com anar-hi en tren o en autocar???

Kebote dijo...

si, organitzar coses és complicat i la majoria de vegades rebràs moltes critiques i poques felicitacions, jo també organitzo coses amb la gent de Magicbreda i ho sé per experiència, els meus comentaris sempre van destinats a intentar millorar, no us ho prenguessiu pas malament ;)

Shaktakala dijo...

Com ja he dit, agraeixo de veritat les crítiques de'n Kebote, ja que són crítiques per millorar, de la mateixa manera que l'oferiment d'ajuda per part d'ell i de l'Ivan.

Us puc assegurar que intentaré fer tot lo possible per millorar sempre la LLES, poc a poc ho anirem aconseguint.

Quim! En Llorach et podrà explicar molt bé com venir amb tren, ell va venir a la Presentació d'M10 amb tren, si el veus per l'Ocio pregún-ta-li. De totes maneres has d'anar fins a Barna i canviar de tren.

Barrios dijo...

Jo crec que tota crítica que sigui constructiva és benvinguda!

Poc a poc es van millorant coses i detalls...

El fet de dur-ho a terme en el Tripijoc és per una simple qüestió d'arribada al públic.

Jo ja li vaig prroposar a en Shak fer-ho al Centre Cívic de Sant Narcís, ja que en coneixia l'existéncia, però també el fet d'estar en una tenda t'assegura més jugadors, fet sempre bó, encara que es tingui que pagar un preu (preus alts, etc.)

Tot just s'acaba d'instaurar a Girona, tenint un canvi de 12 jugadors a 29 que va tenir el primer torneig. Amb aixó vull dir que tots els detalls s'han de canviar, i es milloraran segur amb el temps.

També senyalar que tot aixó ho està moguent en Shak per iniciativa personal, i és d'agraïr totalment.

Tota ajuda i crítica constructiva s'ha d'acceptar amb les mans obertes!

PD: Ojalà poguem omplir plantes de jugadors!

PD2: Shak, ja saps que pel que necessitis!

David Pérez dijo...

Compteu amb mi de nou! Ens veiem dissabte

Quim dijo...

Això del Konic, més o menys quan pot arribar a costar????

Shaktakala dijo...

El Könic és barato, pensa que per exemple amb una hamburguesa d'uns 5€ i una beguda ja estàs ben tip, posen unes bones hamburgueses XD.

Quim dijo...

O sigui que més o menys amb 10€ en tindré prou no? Pensa que estic en edat de creixer XD.

Barrios dijo...

Quim, dubto bastant que menjis més que jo, y a mi em sol surtir com a molt car per 13 €!

Shaktakala dijo...

Si Quim, amb 10€ en tindràs prou, no et gastaràs mes. Si et sortís mes car et pago la diferència ;).

P.D.: cuidao con lo que pides ahora!!XDD

Barrios dijo...

Veus, aquestes coses en Shak no s'atreveix a proposarmeles, ja que pot sortir perdent bastant! jejejeje

Fins dissabte!

Quim dijo...

Vale merci!
Ja de pas apunteu-me:
Quim Ripoll.

P.D: A les 9:30 comença el torneig o les inscripcions????? Es que pillo un tren que em deixa a Pl Espanya a les 9:15.

Barrios dijo...

Tens temps de sobres Quim! No et preocupis!

Per cert, algú té 2 Tambor hojha primaveral per prestar/cambiar per aquest dissabte?

Shaktakala dijo...

A les 9,30h les inscripcions, a les 10h comencem el torneig ;). Així que si Quim, tens temps!

Apuntat estàs doncs!

Ens veiem dissabte!

P.D.: no, no m'atreveixo a fer-li la proposta a en Dani, em sortiria massa car ;)

Roger dijo...

Barrios jo en tinc pero no vindre a jugar, si de aixo en deixare caure avans de comensar el torneig

Barrios dijo...

Ok, em faries un gran favor Roger (un altre cop!)

Yorak dijo...

Viam jo si algu es capas de venirme a buscar a platja da'ro manimo a venir XD, ke men baig avui a fer nit alla i a menjarme alguna guiri .

Shaktakala dijo...

Vinga va, si vens et passo a buscar! això si, serà una mica aviat, que jo a les 9h ja haig de ser al Tripi!

Barrios dijo...

Yorak, està vist que en Jordi vol la combinació Yorak-Barrios de nou!

Jejejeje

Shaktakala dijo...

Hombre! hi tant, no m'ho vull tornar a perdre!!XD

Per cert, en Yorak m'ha confirmat l'assistencia al torneig :).

Shaktakala dijo...

Raül López aka Trasga también me ha confirmado su presencia al torneo!