El Senado de la Luna Negra, aka El Senado, es un blog que pretende acercar a los lectores...
Contacto: mtgsenado@gmail.com

Encuentra todo lo que buscas dentro de El Senado



La Turoría .............. Nacionales
¡EL SENADO SE HA MUDADO!

AHORA ESTAMOS EN www.mtgsenado.com

viernes, 27 de noviembre de 2009

Rumores...¿Qué pasará el día 5 de Diciembre?

Dejo este post para que déis vía libre a vuestra imaginación en cuanto a lo que pueda suceder el sábado de la semana que viene ;).

¡¡¡A ver si alguien acierta!!

¿Daremos un Black Lotus en un sorteo? Mmmmm...no...eso no XD.

21 comentarios:

Jain dijo...

Valla pena lo del Black Lotus... de todos modos seguiré la web para haber cual es la intrigante noticia...

Kebote dijo...

Us constituiu com a associació oficial? detonareu una bomba en el tripijoc? organitzareu un GP a Girona?

Mordeo dijo...

¿Que que pasará?, pues además de determinar al flamante ganador de la LLES3, que nos vamos a pegar unas risas con el torneo paralelo (pienso llevar un experimento, a ver que tal xDD). Lo demás, lo dejo a los "pitonisos" porque lo que es yo, para adivinar cosas soy de lo peor xDDD.

Mientras , a la espera de la noticia :) .

Salud!

Mordeo dijo...

Por cierto...lo de la bomba me ha cundido xDDDD. Explosivos diseñados para el tripijoc xDDDD (a coste 0 xD).

Victor Manuel dijo...

Yo lo sé!!! Yo lo sé!!! Me van a pagar una mariscada por poner el local para los torneos. Que como se acerca navidad ya toca.

Si no es eso... pues... creo que secundo lo de poner una bomba o unos explosivos diseñados en el tripijoc, que falta les hace renovarse XD

Leonhart040 dijo...

M'ausento unes setmanes i em trobo amb el blog convertit en zona de planificació terrorista??? xDD

Ivan dijo...

Pues yo creo que no es una bomba el fuego purifica todo el fuego es tu amigo....

Na yo creo k van a poner un grupo de chicas animando en los torneos... xDD

Jain dijo...

O si no abrirán una parada de bocatas ilícita en el local XD.

Shaktakala dijo...

Juasjuasjuas...

Si que parecemos una célula terrorista si XDD.

Ja que surt el tema Tripijoc i no vull fer un post per explicar una cosa com aquesta ho comentaré aquí.

Vaig anar fa dues setmanes a veure al tiu del Tripi per dir-li que m'havia posat mans a la feina per a que em donéssin un advocat d'ofici pel tema dels diners que ens deu, i per tant si podiem solucionar el tema sense haver de tirar per aquí.
Vaig anar amb en Barrios i quan li vaig comentar això al tiu del Tripi se li va girar la castanya, sense justificació alguna, i em va intentar agredir per fer-me fora de la botiga, entre d'altres coses que em va dir que no cal comentar. Jo em vaig sorprendre molt de la seva reacció, no vaig anar a males ni molt menys, només volia arribar a un acord abans d'enredar més la troca. Després de que casi em fot una ostia que de no ser per en Barrios que l'aguantava me l'hauria donat, vaig trucar als Mossos i vaig posar-li una denúncia.

El dimecres de la setmana passada vam anar a judici per aquest incident (resulta que la justícia és molt ràpida per algunes coses :O) i ara esic esperant la resolució del jutge.

Ho trobo realment increíble, aquest tiu està literalment malament del cap, doncs la reacció que va tenir no és normal, totalment desmesurada. Com pot una persona fer això quan sap que deu uns diners, i que són ¡230€!, per una botiga que segur que no li ve d'aquí.

En fi, no m'agrada parlar de coses així, però crec que havieu de saber que va passar i vigileu si aneu per allà no se li giri el cap.


Tornant al tema que ens toca ^^, em sembla que d'ara en endavant proposaré mes "rumors" XD, teniu idees molt bones!!XD. Animadoras, paradita de bocatas...juas, quien no querría jugar así!!

Kebote dijo...

per desgràcia la justícia és tant ràpida com inútil, espero que surti tot bé però jo per experiències personals he arribat a la conclusió que més val agafar-se la llei per la pròpia mà..., per exemple repartir propaganda anti-tripijoc davant la botiga en plena època nadalenca seria una mesura realment dissuassòria, en fi, em fot molta ràbia aquest tipus de gent, si la cosa no surt bé jo m'apunta a boicotejar-lo i saquejar la botiga fins saldar el deute.

Shaktakala dijo...

Estic d'acord amb tu Kebo, la justícia és molt inútil, i realment del judici aquest no espero res tret de que "no passi res". Segur que ho deixaran en paraula contra paraula i cap a casa, però almenys li vaig fer perdre tot el matí i buscar-se un advocat i preparar-se una història inventada.

Espero qu amb lo del tema dels diners que ens deu al tenir tants testimonis la cosa sigui diferent.

Lo de fer mala publicitat ja ho havia pensat ja, però lo de fer-ho en plena època nadalenca és una gran idea!^^
I crec que no ets l'únic que s'apuntaria a saquejar la botiga XDDD... En fi, aprofitarem la final de la LLES3 d'aquí dos dissabtes per parlar amb la gent a veure què fem!

Barrios dijo...

Qué pasará?

Yo lo quiero zabé!

Confirmo la història d'en Shak, al del Tripi se li va girar la castanya enormement...

Barrios dijo...

LoL, ya sé qué és!

Entre primicias y juicios me siento como los de Aquí hay tomate!

Uyuyuyuyuyyyy!

J.C. me ha confirmado la información de la querella de blas blas...

Jain dijo...

Lol, sabia que el tio era chungo, pero de ahi a que intente agredir a alguien... es la persona perfecta para llevar una tienda de juguetes. Si no, siempre puede hacerse cura y a dar hostias XD. Aún así, hay que dar las gracias a Shak, por que otras personas habrían escurrido el bulto. A ver si en un futuro Hay una tienda decente de magic en girona y la crisis y la economía no se la comen.

The way like I am dijo...

Os puede denunciar si le hacéis boicot y lis daños y perjuicios puede llegar a ser muy costoso.

Esperad a la resolución y dejad de pensar que TripiJoc existe.

Personalmente, creo que desde los juicios rápidos, todo ga mejorado, pues hace unos años estos casos tan simples tardaban años en solucionarse. Inconformistas, si, pero mejor que antes sí que estamos.

Si todo fue explicado como fue, TripiJoc tendrá que devolver el coste con intereses y, también, si fue bien explicado, a lo mejor daños y perjuicios por intentar agredir.

Esperad unas semanas a la resolución, nos decís cuál ha sido la sentencia y luego olvidemos a ese cabroncete.

Propongo que la próxima vez, esperemos no ocurra, vayamos todos al juicio. Ya no digo ir todos a quejarnos a la tienda porque con tanta gente a reclamar la persona se puede sentir agredida con solo la presencia aunque no fuera la intención.

Yorak dijo...

Perdo per seguir contaminant la thread pero:
Ostia no sabia ke aixo del tripi hagues sigut tan serio, ke trist es que algu et degui cuartos i a sobre de no volertels pagar tintenti fotre fora com si fosis un malfactor , i a mes amb males maneres .
Que patetica que em resulta per part d'akest senyor la actuacio que esta tinguent, sembla mentida ke a akestes altures de la vida ens tinguem ke seguir topant amb indesitjables aixi. Espero ke la llei ordinaria pugui solucionar akesta incomoda situacio .

Aniol Bosch dijo...

Us oficialitzareu i organtizareu torneigs rankejats, presentacions...?????

Els torneigs seran gràtix i només pagaran els del top8? xD nono, que està comprovat que encara puc entrar...

Misteri... emoció...

Victor Manuel dijo...

@barrios: El tema torneos oficiales esta en marcha... pero los de winzards por ahora me ignoran...
Espero que en un futuro no muy lejano podamos tener torneos rankeados y en menos de un año... FNM y Launch Partys en Aedes.

xuanxu dijo...

Creo que lo de los torneos oficiales, si no es con el apoyo de alguna tienda que pueda vender cajas y cajas de sobres de Magic, Wizards no va a dar ninguna ayuda.

Salud

Kebote dijo...

segons em van dir Devir va deixar de donar suport de premis com feien abans, apart quan ho feien era un desastre perquè els havies de posar tu abans i "ja te'ls donarem després". La única ventatge de fer-los oficials són els punts dci i les cartes promo que t'envien, que ja està força bé.

Barrios dijo...

Collons, si ja només el rankeig conta, imagina si a sobre t'envíen promos!

XD